pere1 Creative Commons License 2009.04.19 0 0 14780
Nem tudom a Wizznél,hogy működik,de egy másik társaságnál a következő így történt :
Utasok,csomagok a gépen,kapitány elfordítja a slusszkulcsot....semmi.A gép adott egy hibaüzenetet.Kapitány kiszól az utasoknak,hogy műszaki hiba miatt,most 10 percig sötét lesz,ne tessék megijedni.10 perc után újraindította a rendszert,de megint nem történt semmi.Jó akkor várjunk fél órát,utasok meg szálljanak addig ki.Utasok kiszállnak,de még a kézipogyót is fent hagyták a gépen.Fél óra múlva ismét nem reagált a gép.Szerelők nézik,morfondíroznak,majd újabb 2 óra elteltével közlik,hogy akkor a járat törölve.De volt olyan is,hogy szintén órákig macerálták a gépet,majd nagy szerencséjükre az ottani reptérről "kölcsön kaptak" egy megfelelő alkatrészt és nem kellett bevárni egy másik járatot vagy gépet.Ezért nem mondják sokszor,hogy mikor fognak elindulni.
A Wizz most nagyon csúcsra jár, nincs tartalék gépük,de úgy hallottam,hogy talán május környékén kapnak új gépet/gépeket.
Előzmény: detty21 (14770)