flightbooking Creative Commons License 2009.04.01 0 0 530
Az előző hozzászólásodban azt kérdezted, hogy mit lehet megmagyarázni egy leszakadt kormányszerven vagy szárnyon. Erre írtam, hogy önmagában egy leszakadt szárny semmire nem bizonyíték.
Ebből még önmagában nem lehet eldönteni, hogy szar volt a gép, de azt sem, hogy a pilóta tette tönkre.
Amit most írsz, hogy mi volt az ok-okozat, az már továbbgondolása a dolognak más körülményeket is figyelembe véve. Nyilván a kivizsgálási jegyzőkönyvben is számba van véve sok minden és ennek az összes körülménynek a figyelmbe vételével vontak le következtetéseket. Mert ha olyan egyszerű lenne, ahogy írtad, hogy "mit lehet megmagyarázni egy leszakadt szárnyon", akkor nem vett volna igénybe hosszú hónapokat a vizsgálat és nem lenne annyi oldal a jegyzőkönyv amennyi.
Előzmény: joskabácsi (527)