525tds tuoring Creative Commons License 2009.03.29 0 0 2744

az enyém kétszer volt hengerfejes.

elsöre a német pályán.

ezért kifurtuk egy csavarhúzóval a sapkát hogy a plusz nyomás eltudjon "szökni".

igy aztán megtudtuk még tenni a maradék 1500km-t ovatos gyorsításokkal.

ha 2500 felé pörgetted akkor a percen felkúszott a mutato majd ha nem vetted le a lábad a gázrol akkor nyomta a vizet.

másodjára akárhogy hajtottad nem nyomta a vizet és nem mozdult a mutato addig mig a kokány sapka volt rajta.de ha visszatettük a gyári sapkát akkor egy bizonyos fordulatig és terhelésig csak épp hogy feljebb ment a mutato.

ezért nem volt más lehetöségem mert már énis kicseréltem emiatt mindent minthogy megpakoltam egy kis sullyal és elindultam egy kicsit hosszabb útra.

hát ki is adta magát félúton.

Előzmény: 525tds tuoring (2738)