El kell keserítselek....
Fogyasztóvédelemhez a kereskedővel kapcsolatban fordulhatsz, ha jótállási problémád van. A gyártó ilyen tekintetben érinthetetlen, te jogviszonyban a kereskedővel állsz (még ha egyes multik ezt szeretik elferdíteni).
A 30 napon nem is értem mit értesz... a 15 és 30 napra vonatkozó jogszabályok kikerültek a fogyasztóvédelmi törvényből. A jelenlegi megfogalmazás szerint, ha egy készülék meghibásodik a jótállónak "törekednie kell a javítás mihamarabbi befejezésére"... azt meg majd valaki eldönti, hogy a kereskedő mennyire nagyon törekedett.
Ráadásul ahogy már itt mondták is a készülék a vásárláskori állapotában neked megfelelt, rendeltetés szerűen a mai napig használható abban a formájában. Nincs miért hőbölögnöd, senki sem ígért élethosszig tartó térképfrissítési garanciát rá. Akármelyik bíróságon kiröhögnek ezeknek a multi cégeknek a jogászai... és nem véletlenül van így kilobbyzták ezt a drága jó kormányunknál... Gondold csak el mennyi szart vinnének vissza a multikhoz, ha nem változott volna a jogszabály... és mennyi szart kéne cserélniük, visszavenniük, visszafizetniük, ha a 15-30 nap még érvényben lenne... no comment.
Azt viszont hihetetlen gesztusnak tartom, hogy a kifogástalan Mio hardvert beszámítja az LCP. (Erről még én, mint kereskedő sem értesültem eddig) Hiszen semmi sem kötelezné erre.