ltnine2 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 182
Szia!
Ha jóltom, akkor a DKV tervezi midibuszok beállítását is. Ez még megvalósulhat, a fejlesztés iránya pedig nem megjósolható, akár üzleti alapon is kialakítható egy jobb hálózat.

Tetszenek az ötleteid a Keleti városrésszel kapcsolatban. Viszont én több problémát is látok ezzel kapcsolatban. Ha a jelenlegi 5-ös lenne a fővonal, ott mindenképpen indokolt lenne kb 6 perces követési idő. A 25/25Y területein viszont kevés lenne a midibusz, főleg 10-15 perces követéssel. Itt indokolt lenne 7-8 perces követéssel pl egy Veres Péter - Vámospércsi - Budai Nagy Antal - Sámsoni - Verspéter körjárat legalább szóló buszokkal, de inkább csuklós buszok kellenének.

Viszont sztem trolihálózat helyett villamos vonal kellene. Ezt már tárgyaltam a klubtopicban is. Főleg ugy, hogy ezzel az elővárosi közlekedést is be lehetne vonni.
Én kétféle utvonalt tartanék jónak: Egy Vámospércs - Vámospércsi - Faraktár- Kossuth- Széchenyi - Nyugati és innen a két lehetséges változat: Kishegyesi - Derék utca - Vincellér VAGY Pesti - böszörményi - Doberdó.
És akkor a Csapókertből és a Faraktár másik oldaláról ráhordó járatok szükségesek.
Így egy Nyugat- Keleti tengely létrejöhetne, ami nagyon sokat dobna a közlekedésen.
Nekem igy ötleteim vannak.
Előzmény: Garficicus (181)