DT 20-61 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 2715
Én is most bújtam ki a csomagtartóból. :)
Úgy tűnik működik a tápszivattyú. Lehet, hogy csak kontaktos volt mikor Vojnóval próbáltunk légteleníteni. (Amióta Vojnó beállította, kb. 3 literrel kevesebbet fogyaszt.)
Viszont a csatlakozóhoz 5 kábel megy, amelyből az egyik a pozitív, egyik a test. De mi a másik 3?
Mikor ráadom a gyújtást akkor nem megy, ha a 23-as biztire ráadom a pluszt, akkor megy.
Érdekelne mikor kellene működnie pontosan ennek a szivattyúnak, mi alapján kapcsol és mi kapcsolja. Ha relé, akkor az hol található.
Szeretnék a végére járni a dolognak, mert hidegen nem nagyon szeret indulni, csak röfög és leállogat. Ez meg nem túl hasznos az indítómotornak meg az akksinak.

Most járattam úgy míg be nem melegedett, hogy a szivattyút is járattam a biztin keresztül, így lelégtelenik? Vagy másképpen kell?

Előre is köszi a válaszokat.