Bszki, nem arra a sárra gondolt. :)
Az opel egyik baklövése az volt, hogy a hűtő kifolyó csöve nem teljesen a hűtő legalján van, hanem az aljától kb. a magasság negyedénél. Jó hülye megoldás. Illetve működhetne rendesen, ha a leeresztő a hűtő alján lenne. De mivel nincs külön leeresztő, ezért pont ezt a csövet kell lehúzni leeresztéshez, aminek az az eredménye, hogy az esetlegesen felgyülemlett dzsuva egy adag hűtőfolyadékkal együtt a hűtő alján marad. Ezt onnan kiönteni max akkor lehetne, ha az egész hűtőt kiszerelné a delikvens, oszt jól kiöntené.
Azt meg szerintem ne mondják, hogy nem lehet kimosni. Tuti ki lehet, csak le kell venni hozzá a hűtőt. Anno az A1-emen egyszer kimostuk úgy, hogy hűtővíz le, hűtő ki és autómosónál beletoltuk a gőzborotvát. Előtte átengedtünk rajta némi vizet, ami egy idő után tisztán jött ki belőle, de a borotválás közben elképesztő, hogy mit nyomott ki magából.
Tipikus hiba szokott még lenni a klímásoknál, hogy a motorhűtő és a klíma radiátora közé bejutó sáros vízből a sár ottmarad. Láttam olyan B vekit, aminél már a hűtő 1/3-áig állt a merevre száradt sár. Gőzborotva segíthet rajta.
Egyéb kérdés? ;)