Azért a turbós autó nem varázslás, és nerm halnak annyira sokat, és ráadásul a sima tádiban is van változó geometriás meg nem és azokat olcsóbb javítani mint a változósat, de ugye itt az én volt autóm, amit már nem én használok, hanem kereskedésben áll, gariban cserélték a turbóját 120nál, mert atengely perselye elhalt és elengedte az olajat 30-40 másodperc alatt.
De mindzekeről és a kocsiról ugye itt rengeteget írtunk, sőt foótk is vannka a volt kocsimról. De ezek a marketing dumák fájdalmasak, legfőképp, hogy a pd nem adagolós, így azt nem kell cserélni, de még a pd-elemeket sem szokták cserélni, csak max nagyobb nyomásúra.....
A galaxy-nkban, ami sima tdi, gt12es turbóval, abban 400ezerkm van, feleségemet soha nem hagyta még cserben 10 éves, és a turbó 60ezerrel ezelőtt volt cserélve. Következő 200ban nem lessz vele gond :)