Én személy szerint azokat is megértem, akik nem így dolgoznak, ugyanis az ilyesfajta szabályok betartása napjainkban csak egy felesleges nyűg. Aki akar, az úgyis bliccel, fénymásolt bérlettel, hátsó ajtón felszállva, 50x kilyukasztott jeggyel, más bérletével, hagy ne mondjam a módszereket. Nem ez itt a lényeg, hanem a következő.
Tanulóbérletek árai:
- Kecskemét: 1820 Forint
- Budapest: 3550 Forint
Utóbbi helyen 30 napos bérlet van, több száz viszonylaton használható a város határain belül, sőt még éjszaka is. Előbbi helyen 30 körüli viszonylaton használható a bérlet, és nem 30 napos, hanem hónap elejétől következő hó elejéig vehető igénybe.
Nem tudom érzitek-e az ár/érték különbséget? És azt, hogy az utóbbi években drágult a szolgáltatás, de a színvonal csak csökkent? Ígértek itt már mindent, monitort, ahol lehet majd követni a buszt, chipkártyás bérlet és jegyrendszert, fiatalodó járműparkot, racionalizált hálózatot, de mi lett ebből az egészből? Járatmegszüntetések, leharcolt autók, folyamatos járatkimaradások. Én speciel már ahova csak lehet, inkább gyalog megyek, vagy taxiba ülök. Igaz a taxi drága, de nem mocsokban utazok, és ha hívom, akkor itt van a ház előtt, nem várok rá feleslegesen 10-20 perceket.