"Az egyenes irányú forgó levegőporlasztás a "normális" megoldás. (olyan is van gyáriban)."
Na most ezt, hogy kell elképzelni? Mert én nem értem.
Az egyenletes levegőporlasztáshoz valószínűleg kell egy bizonyos sebességű légáramlás is, ami (most beszéljünk a turbós megoldásról) indításnál nem jellemző, hogy kialakulna. Ha már megy a ketyere, tehát van a kompresszornak elég jó nyomása akkor biztosan jó. De indításnal, ha mondjuk egy meghajtómotorral indítom vagy levegőbefújással, nem tudok akkora légáramlatot létrehozni, hogy egy ilyen fúvóka jól porlasszon. De elképzelhető, hogy én más fúvókára gondolok. Ezért is van ott az a kérdés az elején. Tehát légyszíves segíts miként is kell ezt elképzelni, mert érdekel, és sokszor adtál jó tanácsot rakétás fórumon is meg MSN-en anno!
A másik dolog, a tűzcsőre vonatkozóan, értem mire gondolsz, a csatorna kúpossága pont ellenkezőleg van mint, ahogy a fúvóka terítene, de elfelejtesz egy dolgot, hogy a beömlő furatokon beáramló levegő hatással van a permetre, a fizika törvényszerűsége értelmében, el kell hogy "fújja" a faltól. A tűzcső megfordítása se okozna különösebb problémát, ha majd nem válik be így, mivel nem lesz rögzítve.