"Európában - valószínűleg - Franciaországban a legkiterjedtebb, legelterjedtebb az iskola busz hálózat."
Kétség kívül. Máshogy nagyon nem is lehet megoldani. Valahol az sincs, ott megy úgy ahogy a vonat (még.) Néztem az idei menetrendet, a vonatpótlóbuszok jelentősen megszaporodtak.
"Ugyanakkkor az ország területének nagy vagy legnagyobb részén, teljesítménye jelképes..
Van mindenhol mert illik, hogy legyen, de az adott megye ( nem regio, mert az is van) tehát az adott megye helyközi helyváltoztatásaiban iciri a szerepe."
Sőt, vannak megyék ahol csak egy vasútvonal van. Pl.: Poitiers-Limoges vonalat úgy kell elképzelni mintha Győr-Moson-Sopron megyében csak a Sopron-Győr vonal működne, meg azon is négy pár vonat, többnyire szóló X73500-as motorvonattal. Csak Sopron, Fertőszentmiklós, Kapuvár, Csorna, Kóny, Enese és Győr állomások üzemelnének. A vonal meg telitüzdelve 40-50-es lassújelekkel az állomások pár kivétellel 30-asak. Hát igen...