Francia modell az elég gáz ahogy csinálják. Gyerek nem tud 8-ra beérni. 1 után közvetlenül elmegy a vonat, majd 17:00 előtt jóval szintén elmegy a következő és 19:XX-kor a másik. Nem tudom hogyan dolgoznak vagy tanulnak Franciaországban. És nem tellik meg a vonat. Jó Párizs környékén vagy Nice - Marseille egyébb nagyobb városok vonzáskörzetében, rendben ott meg.
"Utasmegtartás – jármű- és infrastruktúrafejlesztéssel;"
Mégis egymás hegyin hátán állnak a lassújelek. Járműfejlesztés az jól halad. Menetrendváltáskor vitték le a pályasebességet 70-ről 40-re az egyik mellékvonalon is ahol napjában 3 pár vonat jár és két pár busz Nimes fölött. Ja és ugye nincs busz, vagy alig.
"Ha tehát egy operátor (szolgáltató) eldönti, hogy a hatékonyság érdekében szigorúan csak 75% feletti kihasználtság mellett indít vonatokat, akkor:"
Jah. A 160 személyes motorvonatok azért mennek 20-30 fővel.
"kis kvantálással (motorvonat eleve kizárt) közlekedteti járműparkját, ami élettartamának legnagyobb részében kihasználatlanul áll, (ráadásul ez bonyolult és drága tolatási technológiát is igényel, de a vontatójárművek aszimmetrikus felhasználását is kezelni kell);"
Motorvonat nem kizárt! Sőt! Tényleg kihasználatlanul állnak. Ugyanis lehet nem is megy, hanem a füttőháznál bütykölik, a délutáni pendlihez. :-)