D55 Creative Commons License 2009.03.11 0 0 31124
De németül tudok :)

És ha Chabee87 kolléga azt az oldalt adná meg, ahonnan a PDF-et betöltötte, talán könnyedén el tudnám olvasni németül.

Gyanítom azonban, hogy ez a "támogatás" nem működési támogatás, hanem fejlesztési. (Ilyen alapon a 4-es metró építése is a BKV költsége, meg a népligeti buszpályaudvar megépítése is a Volán költsége volt, pedig ez nem igaz.) Van rá pénzük, megtehetik. A lényeg az, hogy létezik olyan vasút, ami a működésével nem deficitet, hanem nyereséget termel, én pedig csak ezt szerettem volna bebizonyítani. ukkel szidja a MÁV-csoportot, mert milliárdokat emészt fel évente az üzemeltetése. Én viszont azokat "szidom", akik nem képesek ebből a csődtengerből olyan vasutat csinálni, ami nyereséges, vagy legalább nullszaldós.
Előzmény: Carpy (31121)