f_k Creative Commons License 2009.03.07 0 0 31050
Én azt írtam hogy a dolgozó kedvezményeket nem kapják automatikusan meg az új munkavállalók.

A régiek esetében is van és volt rá példa hogy már nem járt nekik dolgozói kedvezmény sem.

Kivéve a Start illetve ha a pályavasút leválik akkor sajnos ők is így járnak.

Magyarul a dolgozói kedvezményeket is megnyirbálták!

Ezek tények.

Még egy érdekes dolgot írok le:

Van a ellenőrzésre jogosultaknál a mozdonyon utazási engedély.

Ezt eddig ingyen és bérmentve megkapták a Forgalom szakemberei (az a pár fő) .

Most meg fizetni kell évi 110 000 Ft ot.
Pályavasútnak kell fizeti a Trakciónak.

És csak ez egy "piti" tétel.

Rengeteg MÁV Gépészet és MÁV Trakció valamint Máv Trakció és MÁV Start tételek vannak, amiről csak belül pár ember tud.

De a egykori MÁV cégek se olcsón dolgoznak sok esetben.
MÁV kert, MÁV Gép stb.


Gondolj bele, hogy a keresztbeszámlázások miatt mennyivel drágább a vasút a kiszervezések után mint a egységes vasút esetén!

Sajnos a végső nagy számla, a Start vesztesége ezekből tevődik össze.

Előnytelen közbeszerzések, meg olyan egymás közti tranzakciók forintosítása ami veszteséget növelő tényező.
Előzmény: manhattani (31049)