Csak akkor azt mondd már meg, hogy mindezek ellenére Nyugaton hogy oldják meg? Ott miért éri meg?
Nem látom az összefüggést.
Nyugaton a vicinálisok több mint kétharmadát a tartományok /régiók tartják fenn, NEM az állam.
Ez itthon is meg lehet csinálni.
Hozuk létre a régiókat. szólj az ezerévesvármegyemagyarszentség elvet valló pártnak.
Hol van az a határ amitől megéri/-vagy legalábbis nem tetemes veszteséggel tudnak utast szállítani? Mert ha tényleg ilyen mottó alapján dolgozunk, akkor az ésszerűség elég sok vonalbezárást von magaután. Akkor vegyük alapul a Tiszántúli régiót. Jelenlegi mellékvonalakból csak a 121, 125 egy része, 128 Békéscsaba-Kötegyán rész, 116-os vonalakat 'ésszerű' fentartani. Utasszám alapján. De ha még belevesszük a nagyobb forgalmú elővárosi vonallá alakítható, jelenleg mellékvonalként működő vonalakat, akkor jöhet még a 117-es Tiszalökig, 115, 109, 106, nagyhümmögve esetleg a 102, de ez inkább a turizmus miatt. Másik pedig az összehangoltság.