KAti Creative Commons License 2009.03.06 0 0 3339

Csatlakozok az előttem szólóhoz. A motortérben lévő elektromos csatlakozókat fröccsenő víz elleni védelemre tervezték, nem sok baros vízsugárra.

A motormosás szvsz nagyjából felesleges. A por nem számít, ha meg olaj folyik, akkor javítani kell.....

 

Daty

Csatlakozni akartam ahhoz is, hogy a toronycsapágy cseréhez nem kell a fékrendszert megbontani.  Ha a fék nem olyan, mint szeretnéd, zavar bármi a működésében, mielőbb nézesd meg. Inkább egy kidobott óra a szervizhez, mintsem egy hibás fék.

 

Egyik kollegám riportolt fogyasztást:

"február: 3702 km 200,77 l tankolással ez 5,4-re jön ki" vegyes országút-város. Dízel, és ez egy már bejáratott autó.

 

 

 

 

Előzmény: meszizs (3338)