Iceapo Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2880
Én, ha addig összerakásra kerül a DRZ akkor csak a gázútig megyek, teszt! ;)
Ma addig jutottam, hogy kivettem a karbit /azért vettem ki, mert alaposan megakartam nézni/, beleraktam a nagyobb fúvókát, még gyári volt benne /165-ös, szemre is kisebb a lukátmérő, mint a belerakott 195-ösé ;)/, akkor, szerintem mivel Robi nincs itthon még /németbe van/, és mivel nem bírom ki hogy a hétvégén ne menjek és addig nem hiszem hogyha már kint van a karbi belekerülne a spéci állítócsavar, ezért megpróbálok szombaton csinálni hozzá egy spéci csavarhúzót, amivel összerakás után is tudom majd állítani a levegő üzemanyag keverő csavart! Hogy ez sikerül e majd kiderül, legfeljebb újra kikapom a karbit, ami olyan marha eccerű, éppen csak 1h-át szarakodtam vele! ;)
Akkor ha már csinálom a motort, a kormány szélességéből lecsippantok egy pár centit, most olyan széles, hogy ha kanyarba alácsűröm a kormányt, a távolabbi ponton már alig érem el, arról nem is beszélve hogy a gázút pályán folyton beleakadok egy kiba fába, és ez is zavar qrvára, szóval van bajom a széles kormánnyal, arról már nem is beszélve hogy a gázbowden nem kicsit feszül, a markolatot aláfordítani meg nem akarom, szóval van egy pár indok amiért elkell vágnom a kormányból! ;)
82cm a szélessége /ez a kormány belső végpontjai közötti távolság/, esetleg ha gondoljátok lemérhetnétek hogy kinek mennyi, majd átlagolnám az értékeket és úgy vágnám el az enyémet! :)
Akkor ahogy néztem, ha levágok a kormányból X cm-t, akkor a karokból is lekell, mivel így már a kézvédő nem fog felmenni, ill. felmegy csak szar lesz, meg egyébként is szeretem ha rövidek a karok, nehezebben törnek ha véletlen a kézvédő nem lenne a toppon!
Mára ennyi a tuning rovat, értem?! :)
Előzmény: DR-Z family (2878)