Törölt nick
2009.03.02
|
|
0 0
30960
|
Ráadásul Kőszegnél mintha nem is lenne rossz a vonat, hiszen rendberakták a pályát és volt szó róla, h a Bzmot simán mehet rajta maximális sebességgel végig ( 80 km/h) sőt ugye ott van egy Iker-Bz is, ami 90-el is mehet. A busz meg hivatalosan csak 70 km/h, de ugye ki ellenőrzi, h betartja-e. Hiszen én magam is követtem már autóval buszt, ami 80-85 km/h körül ment. Mint mikor kitalálták, h minek álljon meg Katonatelepen vonat hiszen Kecskemétről megy oda busz is. Na ja, busszal min 15 perc vonattal meg 5-6 perc. A vasútnál valahogy mindig hátráltatják vmiért az ésszerű dolgokat. Amúgy meg sokszor lehet lazán kezelni. Pl. Eplénynél azért nem áll meg a falu központjában a vonat, mert egy régi még gőzösökre vonatkozó szabály tiltja, holott egyetlen ma közlekedő vonatnak sem okozna gondot. Sokszor csak sok rimánkodással és utánajárással lehet megállóhely áthelyezést is elintézni, h mondjuk közelebb legyen a településekhez. Viszont pozitív példák is vannak van mikor sikerül ( pl. Fényes, Pitvaros). A vasútnál a legkisebb hülyeségekre is hajlamosak lassújelet kitenni ( pl. a 147-esen 10 km/h majdnem 10 km hosszon, aminek nagy része indokolatlan volt) a busz pedig a legszarabb úton sem köteles lassítani a legszarabb úton sem, vagyh a mégis én nem tartja be a legritkább esetben veszik elő a sofőrt. |
Előzmény: v_peti (30958)
|
|