DSz
2009.02.26
|
|
0 0
3079
|
kiskabó!
Nekünk volt problémánk az autó átvételénél (ezt anno írtam is)
Az átadás pillanatában valamilyen oknál fogva elszállt a légzsákvezérlő az autóban. Pénteken 16 órakkor. A szervizes ember mondta, hogy így nem adhatják ki az autót. Az értékesítő srác sűrű elnézés kérések közepette azonnal intézett egy csereautót (elvileg nem kellett volna, mert még megvolt az előző). Kaptunk egy 1,3 MJET Qubot. Megígérték, hogy amilyen gyorsan tudják, kicserélik az alkatrészt. Péntek éjjel leszállították valahogy Lengyelországból a légzsákvezérlőt, szombat reggel kicserélték és délre mehettünk az autóért. Amikor elhoztuk, akkor szólt az értékesítő srác, hogy a kellemetlenség miatt kapunk egy grátisz szervízt. Beiratta a számítógépes rendszerbe, hogy a 20e km-es szervizünk ingyenes lesz (direkt kiemelték, hogy a 20e-s és nem az ajánlott 5e, mert a 20e-s a drágább).
Itt éreztem, hogy nekik fontos az ügyfél! Az elégedett ügyfél! |
Előzmény: kiskabo (3076)
|
|