SzJoco_ Creative Commons License 2009.02.26 0 0 4973
A váltó opeles. Nem mondanám, hogy pontatlan, inkább azt, hogy lötyög. Ez persze sztem a műanyag rudazatnak és a gömbcsuklóknak köszönhető. Ez kb mindegyikre igaz.

Motor: 1.6-ot ne! Főleg hosszú távú autózáshoz! Ajánlom az 1.8-at, átírás és biztosítás nem sokkal több, és a fogyasztás is ugyanannyi, ahogy hallani lehet. Oka: az 1.6 erölködik, az 1.8 nem (annyira). Nehéz a kasztni (1400 kg körül) kell hozzá a nyomaték.
Olajfogyasztás: az előbbi okból kifolyólag az 1.6-osok jobban eszik az olajat. Mindegyik. A kérdés az, hogy hogyan használták ->mennyire eszi.
Kipufogó: nem hallottam még ilyen problémáról. Egyedül Mumtaz kollégának szállt el a katalizátora.

Elektronika: Elektromos ablakokkal sztem nincs semmi gond. A centrálzár szokott egy-egy ajtóban elmenni, esetleg a távirányító vevőegysége. És a kijelző pixelhibája, ami általános, de arra lehet találni egy-két oldalon megoldást.
Előzmény: Sada5 (4972)