Mauzliman
2009.02.22
|
|
0 0
2821
|
Mivel a turbót a motorból éppcsak kilépő, borzasztóan forró kipufogógáz működteti, és mivel a szerkezet igen magas fordulaton üzemel (100-150000 1/min), érthető módon nagyon átizzik. Hűtéséről az olaj és a hűtővíz gondoskodik, melyeket pedig a járó motor tart áramlásban. Ha tehát a keményen meghajtott turbós autót hirtelen leállítjákakkor a vörösen izzó feltöltőt többé nem hűti semmi, . Ilyenkor a benne lévő olaj szabályosan odaég, és eltömi az olajjáratokat, ami a berendezés idő előtti kimúlásához vezet... Ja és az a középtengely, az a legkényesebb darabja a cuccnak:-))) ![Turbó felépítése](https://img.index.hu/imgfrm/6/8/7/8/THM_0005546878.jpg) |
Előzmény: meszizs (2818)
|
|