Látom Daty eltökélt vagy. :))
Valójában nem értek egyet a véleményeddel, sőt még az indokoddal sem, de tiszteletben tartom a döntésed...szóval, ha téged ez megnyugtat akkor kösd ki ;)
De annyit azé hozzá tennék, hogy nem olyan eccerű egy biztonsági berendezést kikötni ami a számítógépen keresztül kommunikál. Egy kapcsolóval szerintem nem is lehet...főleg nem a bizti kivételével. Ha kiveszed a biztit szinte biztos, hogy tele lessz a géped hibaüzikkel..amire a szervízben egy elég érdekes és meggyőző magyarázatot kell majd adnod. Ebből adódik az is, hogy szerintem a szervíz nem fogja még a te kérésedre sem kikötni. Ne feledd, ez egy biztonsági berendezés, ami az egyik legfontosabb rendszer része. Azaz a fékrendszeré. Hogy ehhez nem mer nyúlni egyetlen szervíz sem...az hót ziher. Ha pedig akad olyan aki belenyúl...hát én azokat elkerülném, mert akkor azok bármire képesek lehetnek :(((((
Ha másért nem is, de a fellelőséget nem merik felvállalni. Mert mi van akkor ha te egy crash után felkapod a vizet és azt mondod (vagy egy szakértő) hogy az ABS hibája miatt volt a baleset...ajjaj, ez elég komoly perre ad(hat) okot...szóval ez sztem meleg pálya.
Minden esetre beszúrtam két képet az ABS-ról. Az elsőn láthatod, hogy mi, mihez kapcsolódik...persze kicsit butítva... A másodikhoz (központi egységhez)pedig (ha érdekel), megvan a lábkiosztás pontos leírása is, csak most nem akartam beszúrni, de ha gondolod megteszem. Szóval, hogy itt mit kelljen megszakítani, vagy összekötni..hát ez pilóta vizsgás dolog :))))
De a kiiktatás legegyszerűbb módja (talán) a kerekekről levenni a szenzorokat. Persze nem kivenni, csak elvenni a jeladó tárcsától...hogy ne lássa mikor áll meg a kerék. De lehet, hogy még ekkor is dobna hibaüzit, mert nem látja a jeladó a tárcsákat.. Ezt ne vedd készpénznek, mert lehet hülyeséget írtam :(((