GPS Creative Commons License 2009.02.21 0 0 3669

Dehogynem....az őrzés benne van a kikötőbérleti dijban - ami az idén úgy 500 ezer körül jár egy közepes hajóra. Nyugi, nem ettem meszet odavinni, bóján tartom.

Az "őrzés" azt jelenti, hogy van egy bácsi, aki a sorompó melletti bódéban szundikál éjszaka és felemeli a sorompót ha jönne valaki.
A hajók onnan 300 méterre vannak - különben sem merne odamenni éjszaka.
Na hallod, az ő korában?

Van éjjeliőr? Van. Ez a lényeg, kéremszépen.
Nem igaz? Formailag legyen rendben - mint sokminden ebben az országban.

Van izzókészlete? Van. Ki tudja cserálni ha kiég? Ugyan kérem, még a szerviz is csak kinlódva. Nem számit - a forma a fontos.

Ezelőtt 3 évvel szarrálopták az északi part összes kikötőjét.
Egy fickónál találták meg az összes cuccot egy panellakásba bezsúfolva - Veszprémben. Na, ennyit ér az őrzés....ha kérdi valaki.

A biztosító meg nem biztosít ilyesmit - pontosabban nincs embere, aki el tudná dönteni, hogy mettől-meddig. Külső szakértő kéne, egyedi kockázatelemzés, ilyesmi.

Minek törjék ezen a fejüket - amikor nulla fejtöréssel is egymillió lakást kötelezően és hivatalból "biztosíthatnak" úgymond - a jelzálog miatt ? Az a könnyűpénz...nem a hajók, vagy bódék.
.
Előzmény: fekvőrendőr (3668)