üveggolyó Creative Commons License 2009.02.21 0 0 331
Természetesen a gép maga nem szar. De azt is mindenki tudja, hogy a 7o-8o perces és annál rövidebb utakra igaz, hogy a megtakarítás még nem jár aránytalanul nagy kényelmi és menetrendi veszteséggel. Alapvetően azokra a Malév járatokra valóak gázturbinás gépek, ahol most is azok járnak Carpatair, illetve BAS wet-leaseben. Nyilván körülbelül a 6oo km-es sugarú körön belül vannak további desztinációk, ahol hadra foghatóak. Viszont, ha valóban az a hosszú távú koncepció, hogy a DASH-ok nem csak a CRJ-ket, hanem a F7o-eseket is kiváltják, akkor vagy újabb 736-osokat is hadrendbe kell állítani, vagy nem tudom mi lesz azokkal a járatokkal, ahol jelenleg elegendő a Fokker kapacitása, azonban a szár-hosszak aggályossá teszik a turboprop üzemelést.

Előzmény: trikó (330)