Hey,hey..várjunk csak egy pici.,A Corvus régi-nagy dirrel durral elküldött-berepülő,teszt pilotája Topi(a vb mig-29 ex)folyamatosan műrepült a szerencsétlenül járt tipussal.Persze,a gépek nem voltak certifikálva műrepülésre,de Topi hivatkozva arra a tényre:a leendő vevő kerülhet szélsőséges esetbe(időjárás,stb)melyben a gépnek KI KELL BIRNIA sokkal többet,ezért vannak a repülőgépépitésben többes szorzók!
Ő azt mondta-sokak által hallott,ez tény-inkább nála hulljon szét,mint a vevőknél.Kinyirt vagy 4 gépet,motorok pukkantak,de EGY GÉP SEM ESETT SZÉT!És igaza volt... elzavarták.
A megboldogult sosem műrepült,kiképzése,tapasztalata sem volt műrepülésre..ráadásnak-mint a bizottság is célzott rá-két hétig folyamatosan panaszkodott,hogy a gép minden része rossz...ezért javitgatták hetekig garanciába.
Saját szememmel láttam.Állitottak rajta,kérdezték:"ugye jobb Ferikém"?..nem,szarabb."Jól van,még állitunk".Ez ment hetekig.
A gép szárnyát folyamatosan levették,felrakták mint egy legos játokot.
Ha feltételezzük,hogy néhány szélsőséges repülési elemet csinált-mondom,feltételezzük-akkor is ki kellett volna birni a gépnek,hiszen a tesztek során Topi szinte háton repült a teszt darabokkal!!
Laci