:))))))
Csókolom a kezét! :)))
Pontosan itt a lényeg, hogy régóta alkalmazott eljárásról van szó. Talán feltételezhetjük, hogy ennél dzsuvább időben is le szokott szállni a Q400 és a család összes elődje. Megfelelő időben, megfelelő módon kell használni a rendszert.
A gép fesztávja a hajtóműteljesítményhez képest nagy, így az elektromos fűtés durva energiatöbbletet jelentene. Ugyanekkor pl a hasonló méretű business jetek kevésbé is hajlanak a jegesedésre. Ennek részben oka a sebesség, részben a nyilazás, részben a profil.
Nem véletlenül hegyezte ki a NASA/NTSB a jegesedés dolgot a turbopropokra, és nem viccből lesznek policyk az ilyen ajánlásokból. A T-vezérsíkos megoldás külön figyelmet érdemel több szempontból is, de ezzel egy érzelmi topikot sziontén nem terhelnék :))
Az utolsó mondatban tökéletesen egyetértünk....:)
Ellenben tessék ezt megpróbálni a sztétszben, vagy bárhol a kultúrvilágban.