Én ha tudnák ÚJ olyan autót venni, amiben olyan adagoló van mint az Opelemben, akkor mindenképp dieselt vettem volna, de ezektől az új csodadieselektől én már egy kicsit félek.
Az ismerőseimnek rendre mennek tönkre, megjegyzem egyik sem FIAT és kúton tankolnak.
Renault, Toyota, Citroen.
A hibát állítólag az okozza, hogy ezek a modern diesel motorok kényesek az üzemanyag minőségére és állítólag kicsiny hazánkban az üzemanyagkutak nem tudják biztosítani ezt a tisztaságot. Állítólag 3-5mikron lehetne, de nem tudnak 5 mikron alá menni.Ezt viszont a rendszer nem szereti, ismeretségi körömben 70ezer km magasságában porlasztókat cserélnek, ami 100ezer/db környékén mozog, ezt szerettem volna elkerülni. Tudom, hogy alacsony a fogyi, de én már nem megyek sokat.
Az astrám a szlovén piros fűtőt is szívesen elviselte, de ezekbe már nem merném a traktorból levett anyagot beletenni.
Nem vagyok versenyző típus, a GTI-mmel is lassan jártam, de jó tudni, hogy kemény tartalékok várnak, hogy elővegyék őket. Ez egy biztonságérzet, legalább is nálam.
Tojást teszek a lábam alá és majd jegyzetelek aztán majd megosztom veletek is a kapott eredményeket, ha átveszem a T-Jet-et.
Legjobbakat Mészi