Daty Creative Commons License 2009.02.18 0 0 2564
Na, a végére értem az olvasásnak, és hozzászólásoknak, most "magamtól" írok!:-))

Szóval, mint már írtam, 641 km van benne, most ért tartalékhoz, de még a lámpa nem világít.

Átlagfogyi BC szerint 5,4. l/100 km.

Szerintem ez nem rossz egy első tankos autótól!:-)

Remélem lesz még keveseb is!:-DD

Toronycsapágy.

Ma reggel hajnal 5-kor indultam -10 fokban (ja, amúgy annyira nem vészes a lassú melegedése a motornak, kb 5 km-el kell többet mennem , és már szépen kezd fűteni) Izsófalváról Egerbe, Szilvásváradon át.
Ez kereken 65 km.
Csakhogy!
Közben van egy kis szerpentin a lázbérci víztározónál.
Ja, azt elfelejtettem írni, hogy tegnap este itt 10 cm hó esett.
Na ezt nem kalkuláltam bele, meg a nyári gumit!:-(((
Nem részletezem, de egy tény: kb a 3/4-ig felment az autóa szerpentinen, 1-2-3 sebességben, mikor hogy.
Aztán se előre se hátra!:-(
Megfordulni eszembe sem jutott, ugyanis oldalra is lejtett az út, és kb 20 méret mély szakadék van az út mellett!:-((
Szóval, kb 3 km-t visszatolattam, de közben égnek állt a hajam, mert ha tökre állóra volt fékezve, akkor is csúszott az autó, és bizony néha nagyona szélére csúszott!:-((
Kezem-lábam reszketett, mire az aljába értem, és meg tudtam fordulni, pedig voltam már néhányszor meleg, sőt forró helyzetben, autóval, motorral egyaránt.
Szóval, hátra arc, és irány Miskolcon át Eger, ami innét kb 100 km.
A megbeszélt 7 óra helyett odaállítottam 3/4 9-kor.
Vagyis hajnal 5-től 3/4 9-ig kb 120-130 km-t tettem meg!:-(
Minden volt!
Jégborda, hóátfúvás, latyak, hó stb...
De szerencsére hallgattak rádiót, és tudták, hogy milyenek az útviszonyok!:-)
Azonnal hozzáláttak a toronycsapágy cseréhez.

Csere, futóműállítás, stb..., és 12 után már indulhattam is haza.
Pedig nagyon rám akartak tukmálni egy csereautót, de mondtam, hogy köszi, még csak az hiányzik, hogy ezt az utat 4x tegyem meg, és ebből kettőt ráadásul idegen autóval!
Na nem azért, mintha ezzel már teljesen összenőttem volna, kellesz még hozzá pár ezer km!:-)

Még csak a szervízkönyvbe sem vezették be a cserét!:-)

Mit mondjak, ég és föld!:-))

Már egy cseppet sem kopog, király lett, más még vezetni is, főleg felénk, ahol a rossz út miatt a hibás csapágyak abba sem hagyták a kopogást!

Pedig hazafelé teszteltem, és normális kereteken beül adtam is neki, pl vasúti átjárókban gyorsabban mentem át, rossz úton gyorsabban mentem, de szerencsére úgy látszik, sikerült jól megcsinálniuk!:-)
Kanyarokban is adtam neki, ahol száraz volt az út!
Egyáltalán nem kopogott, nyikorgott, stb, bár azt előtte sem csinálta, mikor még rossz volt.

Na szóval ennyi volt a történet, remélem nem untattalak benneteket!

Széles utat!

Daty

Ui: Kép is lesz már hamarosan!:-)