Tévedsz. Futóhiba témában pl. sokkal lényegesebb a ciklusszám, ami regionálban 2x-4x annyi mint közép-, pláne hosszútávon. Ha Q400-ból repül 200 valamennyi, de annyit dobbant, mint 600db 737-es, akkor mennyi az annyi?
Ennek ellenére a futóhiba sotrozat ténykérdés. Más gépekkel is történt ilyesmi. 737-esen, 747-esen, DC-9-esen is voltak pl konstrukciós hibák.
Ma mégsem köpköd rájuk senki.
Az A320-nak is volt halálos kimenetelű okossága. Ma azt is veszik (még mindig).
Arra próbálok rávilágítani, hogy az érzelmi köpködés nem vezet semmire. A Q400-ra növekvő kereslet van, és a cég jól felfogott érdeke, hogy ennek megfeleljen. Arrafelé a tulajdonosok letépik a cégvezetés fejét, ha ezzel szembemegy.
A szomszéd topikban volt már arról is szó, hogy a Boeing mekkora szar, hülyék csinálják a céget, veszélyes a technológia...stb.
Nem tűnik úgy, hogy bejött volna.
A másik szomszéd malévben a CRJ-t szapulta mindenki, miközben a legsikeresebb a kategóriájában. Mindenki tudja jól üzemeltetni, csak mi nem.
Szvsz igencsak korai temetni a Q-széria jövőjét.