Az enyém nem szabályoz le 4000-nél csak ott az a lendület, amit addig adott, teljesen elfogy. Tehát ott erősen visszafogja a teljesítményt.
Ha gyorsulni akarok, felesleges 4000 fölött várni, hogy bármi történjen, vissza kell váltani.
Tehát az a fordulatszámtartomány, ahol érdemi gyorsulásra, teljesítmény leadásra képes, 2ezer párszáztól 4000-ig tart. De ha nem csak egy sebességfokozatban akarom kigyorsítani, hanem többet gangolva, nem érdemes 4000-ig pörgetni, hanem az alatt kell váltani, hogy a következő fokozatban megint csak a nyomatékcsúcs környékére essen a fordulat - ami nem 1750-nél van, az tuti vicc. Jóval feljebb.
Holnap megint szerviz:
Lassú tempó, derékszögű kanyar, pl. utcasarok, gyorsításnál furán mozog a talpam alatt a gázpedál, oldalirányba billeg - és nem a lábamtól.
Tapasztaltatok már ilyet? A munkafelvevő hangjában egy csepp csodálkozást sem hallottam.....