És a kis kedvenc linkem:
http://www.totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=kukaitelet&cat_id=78600
Itt dícséri őket valaki. De nagyon. :-DDD
Szegény (vélhetően) ászos kolléga nagyon megterhelhette az agyát azzal, hogy az általa vízionált vevő gondolatvilágába beleélje magát és a propespektusból ismert adatokat is belezsúfolja, meg még a szervízüket is agyon dícsérje.
Jó üzletkötőhöz méltóan felsorolja az összes extrát, a fapadosat persze nem ajánlva, mert azon kisebb a haszon. "Piacvezető ajánlat" - ezt átlagos vevő nem írja le szerintem.
Érdekes, hogy a verdikt meg 0/10 lett.
Szerintem a nepitelet.hu munkatársa kinullázta, hiszen ő is tökéletesen látta, hogy ez szimpla önreklám.
"gördülékeny, mosolygós banki ügyintézés"
Röhögnek az új palimadáron - és pl. sok-sok hónapig nem kötik meg a CASCO-t.
"Üvegfalon át folyamatosan látható szervizmunka"
A motorházat nem látod mert takarásban van, és az odanéző kamera monitorát elfelejtik bekapcsolni a váróban.
"Gyors, pontos, tiszta munka"
Hm, az alábbi linkeket olvasva azért van kivétel is - néha (?).
"Kimagaslóan színvonalas értékesítés és ügyfélgondozás!"
Az udvarias hang tényleg igaz. De mosolyogva vágnak át a palánkon.
Csak pár ellen példa: nem tudta az intéző pontosan megmondani hogy mennyi az előtörlesztési díj százaléka,pontosabban kb a valós százalék felét mondta határozott hangon.
Kb 10 alkalomból , amikor megkértük őket, 1-szer hívtak vissza.
Amit megígérnek, az _nagyon_ nem olyan, mintha le is írták volna.
(Az "ügyfélgondozásnak" szerintem a szavahihetőség egy fontos ismérve.)
Autó átvételekor egymást szórakoztattuk (mármint mi vevők, aznap 4-5-en) , azzal hogy ki milyen régóta vár a kocsijára, és kinek milyen ürügyet mondtak korábban a késedelem okaként. Röhögtünk - kínunkban.
És ami továbbá furcsa még:
Egy átlagos vevő leírná a szervíz honlapjának címét, a pontos címet, a nyitvatartást (!) ???
A friss kocsijáról milyen szervíz tapasztalata lehet? (3 km van odaírva)
Rögtön vitte szervízbe?
Lelkesedésében gyorsan rakott ki a friss kocsijáról 3 - honlapról letölthető prospektus képet???
Haha, ez most szúrt szemet:
főleg városban, _nagyvárosban_ használná... de aztán meg azt írja, hogy sokat fog utazni Görögbe is vele, meg az EU-ba is, meg Ukrajnába is...hihi..termék mintát szállítva :-)
Birkaszállítást már nem mert odaírni. :-))
Ez aztán az univerzális kocsi - ez tényleg egy "zsebkamion".
Értem, hogy miért nem egy használt Altot reklámoz...talán mert azon nincs akkora jutaléka.
Azért ide másolom a tartalmat, mert még képes, és megváltoztatja ezek után:
1,0 GLX MP-3 AC
Szöveges ítélet
Eredetileg SX-4 et szerettem volna venni, de Milyen a véletlen: Ahogy kiléptem az üvegfalú liftből, azonnal belé botlottam. Ott állt előttem: Leplezetlenül hívogatón. Csobbant valóban, mint egy sellő, mosolyogva, szinte csábítón. (Kint akkor épp esett az eső, de egyből jobb kedvre hangolódtam!) Legelső ránézésre is annyi báj, kellem és játékos részlet fogott meg azonnal a Splash-ben, hogy nem tudtam neki ellenállni! Legfőképp azonban a funkció. MIRE akarom használni és HOL fogom használni? (Persze a végleges döntés az összehasonlító elemzésből született meg) a készségesen udvarias és jóval tapasztaltabb szakeladó segítségével.
Utálom a telet, sízni nem tudok (és nem is akarok megtanulni,) ezért a rendszeres hegyvidéki, téli használat a tetősínnel, netán síboxal azonnal ki is esett. (A Splash nem tetősínes modell, de az ablakkeretbe kapaszkodva hagyományos csomagtartóval szerelhető.) Nekem minden esetre nem kell, úgyis csak a fogyasztást növelné. Gyerek nincs (bár ő is vígan elférne) és főleg a városban, NAGYVÁROSOKBAN, zsúfolt, belvárosi irodaházak közelében és mélygarázsokban fogom használni. Így a fürge kis "apróság" már jobban elgondolkoztatott, mint a hosszabb és szélesebb SX-4. Parkolás - szuper! Ráadásul, mikor megtudtam, hogy a fogyasztása is kedvezőbb, már csak két kérdésem maradt: Van-e hozzá légkondi, mivel sokat fogunk vele Görögországba járni, (talán még át is települünk) és mi minden fér bele? (Ugyanis ritkán, nagy cégek eseti megbízásaiból -egy alvállalkozó beosztottjaként- termékmintákat, alkatrészeket is fogok vele szállítani az EU-ba és valószín a feltörekvő Ukrajnába is.)
Megnyugodtam. A GLX modellhez RENGETEG extra jár! Túl az egyedi és vidám metál színeken, (mi a párommal a ma még ritkán látható, napfényben aranyló metál fűzöld szín mellett döntöttünk,) nem csak pollenszűrős légkondicionáló, hanem egy, a bőrborítású kormányról is vezérelhető MP-3 -as Hi-Fi rendszer is jár hozá, 4 + 2 beépített hangszóróval. (Persze felsorolni is nehéz azt a sok-sok extrát, melyet a Suzuki gyár mérnökei "belezsúfoltak" ebbe a Tüneménybe.) Köszönjük Nektek, várjuk a folytatást!
Marad az utolsó kérdés: Mi minden fér el benne? Ekkor esett le az állam! Ez szinte egy "zsebkamion"! :o) Túl a sok praktikus utastéri rekeszen, zseben és italtartón, túl a vízhatlan, három szintes (!) csomagtartón, (hagyományos csomagtér a kalaptartó alatt, alatta ugyanolyan alapterületen praktikus, rejtett rekeszek, még alatta pótkerék,) a 2/3-1/3 arányú dönthető ülések csodát tettek. Pillanatokon belül, minden erőlködés nélkül buktak előre és a hátsó ülések ülő felülete a támlákkal együtt kényszermozgásban BESÜLLYEDT, így a hagyományos csomagtartó szintjével MEGEGYEZŐ, TÖKÉLETESEN SÍK, (!) igen csak becsületre méltó, több, mint egy köbméteres (!) rakteret kaptam. Azaz EGY RAKLAP ÁRU (!) simán belefér, (de max. 500 kiló, ha nincs utas, egyébként 500 kg, mínusz az utas súlya!)
Hogy írjak már egy kicsi rosszat is, (persze nem a kákán is csomót keresve,) meg kell mondjam, nem tudok! Ha csak azt az apróságot nem, hogy abban a tesztautóban, amit én vezettem, még csak 610 km volt és a váltó tényleg akadt egy kicsit. Egy szűk utcában a megforduláshoz tolatnom kellett és hátramenetből az egyest nem vette, illetve másodszorra, dupla kuplunggal vette be. (Azért tartom apróságnak, mert az ezer km még itt sem telt le, amire a szinkrongyűrűknek össze kell kopniuk.)
Összegezve: A Suzuki Splash GLX, vagy GS. (kivéve a fapados GC-t,) bármely motorral szerelve is egy igazi Társ az ünnep- és a hétköznapokban! Egy bájos „élőlény”, „aki” a vezetővel és a környezetével együtt „lélegzik”! Villámgyors parkolás akár a lehetetlennek tűnő, szűk helyeken is a kormányszervó segítségével, irdatlan csomagtér két személlyel, (két - három fordulóban akár költözni is lehet vele,) bombajó fogyasztás (EEC. Ecomat,) takarékos üzemmód. Már csak „hab a tortán” az elektronikus immobiliser, az ABS. és a fékasszisztens mellett az EBD, (elektronikus fékerő elosztó a mindenkori terhelés és az útviszonyok függvényében,) valamint a fagyveszélyre hangjelzéssel is figyelmeztető külső hőmérő LCD. panelje, amely jól látható a sebességmérő alatt. Hihetetlen a 12 év (!!!) átrozsdásodás elleni garancia! Ehhez járul még a Suzuki Ász ajándéka, a három évig ingyenes szerviz és a Suzuki Cég által adott opció, a Suzuki Mester, mely világszerte 42 országban áll helpdesk és mentési segítséggel az utazó rendelkezésére, „természetesen” magyarul.
Konklúzió: Ma, 2008. májusában a belépő „A”, kisautó kategóriában ez egy valóban felülmúlhatatlan, piacvezető ajánlat! Én inkább „B” kategóriába sorolnám, mert az alsó KÖZÉPOSZTÁLY szintjét tudásban és felszereltségében messze meghaladja! Tökéletes választás bármely korosztálynak, bármely életciklusban. Hűséges útitárs, ha kerüljük a szélsőséges útviszonyokat és a durva, „sportos” vezetési stílust. Nem tereprally autó, de ajánlom bárkinek, bármilyen univerzális, -akár üzletszerű- használatra is. :o)
brummogo@index.hu
Hibalista
Még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Ász, 1154. Bp. XV.
Wesselényi u. 9/b. (A Szerencs u.-nál.)
www.suzukiasz.hu
Tel: 06-1-41-41-641
Nyitva H-P 8-18h-ig,
Sz-V 9-17h-ig. (Értékesítés, ügyelet.)
Értékelése: 10
Felkészült, kedves szakeladók, gördülékeny, mosolygós banki ügyintézés. Általános és szervizes recepciós, + külön munkafelvevő, (hétköznap.) A jármű fogadása előre egyeztetett, akár módosítható időpontban is a minimális várakozás érdekében. Üvegfalon át folyamatosan látható szervizmunka. Folyamatosan takarított, világos szerviz, ápolt, ügyes szerelők. Gyors, pontos, tiszta munka. Fönt csillogó, légkondis autószalon, (külön üvegfalú, panoráma lift az idősebbeknek, vagy a mozgáskorlátozottaknak, ahol nincs az embernek bezártság érzete.) Kimagaslóan színvonalas értékesítés és ügyfélgondozás!
Értékelése: 10
----
Ez az én szerény véleményem és lehet, hogy tévedek, de nekem a fenti nepitelet.hu-s bejegyzés nagyon önreklám gyanús, amit vevői véleménynyilvánításnak álcáznak.