boroka01 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 9829
Újabb bosszantó tapasztalat a Volánról...Csodálkozom, hogy mások még nem éltek panasszal!
Januártól új bérletvásárlási rendszert vezettek be, ami januárban még nagyon akadozva működött de ezt az újításnak tudtam be.( Pontosan 40 perc sorbaállás a bérletpénztárak előtt!)
Eljött a februári vásárlás és a helyzet annyiban változott, hogy csak az egyik pénztár volt nyitva, így ma újabb 40 percet kellett sorban állni munka után, míg a csatlakozásaim elmentek és a következő járatra további 35 percet kellett várni.
A rendszer és a kezelő lassú, kéretlenül is névre, lakcímre szóló számlát állítanak ki, ami számunkra szükségtelen időhúzás.
Ez most már mindig így lesz???
Javasolnám, hogy a bérletek árúsítását kezdjék el 28.-a helyett akár 20.-án, ez talán csökkenne a kígyózó sor!