Ja ... szóval akkor ez a 22-es csapdája , nincs kereslet az újdonságokra , akkor nincs kínálat sem és viszont .
Mi piacos emberek azt mondjuk , ha valamit nem vesznek meg , hogy " na akkor már nem lehet gatyázni ha nem viszik akkor eladjuk " ...remélem érted . Nem akarok marketingtanácsokat adni ... nem tisztem , de ha nekem árudám volna egész biztos rá tudnám beszélni az vásárlókat arra amit el akarok adni . Csak két példát . Nézzünk meg egy " nem magyar " előállítónak vagy kereskedőnek a honlapját és nézzünk meg egy hazait ..... szóval nem véletlenül csorgatjuk a nyálunkat páran , hogy .... húúú de jól néz ki ez meg az a fajta . És ha valaki nem bújja az internetet annak meg nyomtatni egy brosúrát nagy színes képekkel az újdonságokról , és már sokkal könnyebb lenne rábeszélni ......na ezek csak így eszembe jutottak .
Persze a fő okot én is a végtelenül bürokratikus , még a vasfüggöny korszakát idéző engedélyeztetésben látom , ez viszont egyértelműen szakmai hiányosság . Az meg hogy nálunk hogy válik be egy fajta , nehogy melléfogjon a termelő .... hát nézzen utána , mérje fel az adottságait , piaci helyzetét ..stb ... gondolkodjon , ne kelljen már mindent állambácsinak elrendezni .
Persze lehetne még ezen füstölögni , de minek .
Amúgy az őszre mik lesznek elérhetők nálad őszibarackból ???