tehtube
2009.02.01
|
|
0 0
9069
|
A Cubase programot amikor még midiztem éjjel-nappal ütöttem, vágtam. Kb. 1994-1999-ig. A 2.0-tól egész a VST-ig. Gyakorlatilag 10 éve nem nyúltam szekvenszerhez, ámbár emléxem rá :-)
Szóval ez a program kíváló és soha, egyetlen alkalommal sem hibázott. Az eltelt idő alatt kb. 10 CD-nyi zenekari hanxerelésű komplett darab összehozásában volt kíváló segítség. Úgy 5-6 midifájlom 10 éve fenn van a Deep Purple honlapján a midi archívban. Egy mp3-ban a Hitspace oldalán vagy 7 éve. Szóval mint midi, magyarán szintetizátorok digitális jelvezérlése, egyszerűen kíváló. Több másra is ránéztem, de nálam nem nyertek. Egyébként a Steinberg mint midi, mint hanxerkesztési területen nem véletlenül az élvonal. Kicsit off a téma, de hammondos zenét is szerkesztettem régebben ilyen módon. Annyi kritikával illettném hogy úgy 10 éve, amikor megjelentek a legelső HD rekorderes szekvenszerek = VST, az audió sávok valóban elcsúsztak. (de hol van az már?) Emiatt 2001-ben az első Főnix lemez szerkesztésekor a Samplitude programot használtam ami atomstabil volt. De itt azonban szintetizátorvezérlésről volt szó nem audió/midi szinkronról. Később kiderült hogy B4 is van a dologban. A midi már egy Commodore 64-ben sem csúszott el, annál lassabb átviteli szabvány talán nem is létezik.
Szóval ismételten én is kérem djuice topiktársat hogy amit leír az tényleg a saját tapasztalata legyen. Hogy egész pontosan mikor, mi az, hadd okulhassunk belőle, ne csak egyszavas sommás ítélet. Meg lehetőleg ON téma :-) |
Előzmény: mokusmisi (9063)
|
|