Ismételtem köszönöm Mindenkinek a nyugtatást!:-)
És ha már írtam, kérdezősködnék tovább, ha nem bánjátok!
Ha igen, legfeljebb elhajtotok!:-)
Szóval úgy nagyjából végigolvastam az összes hozzászólást!
De sehol nem találtam benne olyat, ami kifejtené, hogy hogy is lehetne pontosan értelmezni a "turbólyuk", "lomha", "2000 fordulat alatt halott" és hasonló kifejezéseket.
Laikus vagyok ebben a témában, mint írtam, ugyanis soha életemben nem vezettem dízel autót.
De vezettem benzineset a 29 év alatt amióta jogosítványom van, vagy 300.000 kilométernyit, és motorral is mentem vagy 200.000 kilométert!
Tehát úgy nagyjából van fogalmam, hogy is működnek ezek.
De azt egyszerűen nem hiszem el, hogy kiadnak (rendes áron) 4 milláért egy dízel autót, amelyikben ha 1500-as fordulaton váltok feljebb, akkor nem lehet tovább gyorsítani?
Megáll, lefullad, nem gyorsul tovább, hanem egyszerűen "ottmarad" abban a sebességi fokozatban, és sebességnél, ahol feljebb váltottam, amíg vissza nem váltok egyet és oda nem lépek neki?
Nem hiszem!
Azt igen, hogy kicsit nehezebben veszi fel a fordulatot, de a többit nem igen.
Olyan autó nincs, amit így kiadnak, főleg ennyiért!
Az Albit 2.500-as fordulatnál váltottam feljebb, ami elég alacsony, de minden további nélkül ment tovább.
Lehet nem tudom pontosan kifejezni magam, de remélem érthető voltam.
Szóval még egyszer: elhiszem, hogy ha 2.000 forulat alatt váltok, lassabban fogja felvenni a fordulatot, de azt nem, hogy ezt egyáltalán nem tenné meg.
Másik kérdésem:
Sehol nem láttam, hogy valaki ezt a Blue&Me rendszert kivesézte volna, és sajnos a kezelési kézikönyvében sincs benne.
Olyanokat hiányolik, hogy hogyan kell "párosítani" a telefont a kocsival, és egyáltalán, hogy miként kell ezt az egész dolgot kezelni.
A fenti 2 témában megköszönném tanácsaitokat, magyarázataitokat, véleményeiteket!
Széles utat!
Daty