Hello Daty!
Nyugi,nyugi ne idegeskedj. Attól hogy ilyen apro hibák vannak azért ez még Qrva JÓÓÓ autó!!
Igaza van Conan77-nek! Nézz meg egy Francia akármilyen márkát, hogy ott milyen tipus hibák vannak. És nem ilyen apró-cseprő dolgok hanem fődarabok. Peugeot, Citroen (Váltó, önindító, később meg turbo) A foswagonnál is futómű és gyujtás probléma. Nem beszélva a Ford dieselekről! 80-100000 Km. után izzító csere. Darabja 60-70000 ft. + munkadíj.
Ezeket a dolgokat mind fórumokban olvastam, vagy szervizes ismerősök mondják. Ha útána nézel megnyugodhatsz a Fiat-nál nincsenek ilyen problémák. A nagy általános leírásokban az áll, hogy Kb. 200000 Km.-g nem kell a Fiat motorba belenyuúni. Ezalól kivétel ha vezérműláncot kell cserélni. De azt más autóba is kell.
Szerintem ne bánd, vagy ne bánjuk meg hogy Linea-t vettünk. A Fiat diesel multijet meg különösen nagyon jó motorok. A Franciák, és a németek csak ugatják a dieselt. A japánok is ezt a motort rakják a kocsiaikba. Miért nem Galt, vagy Nácit?
Hát remélem kicsit megnyugtattalak.
Üdv:Kiskabo