kiskabo Creative Commons License 2009.01.31 0 0 1634
Hello Daty!

Nyugi,nyugi ne idegeskedj. Attól hogy ilyen apro hibák vannak azért ez még Qrva JÓÓÓ autó!!

Igaza van Conan77-nek! Nézz meg egy Francia akármilyen márkát, hogy ott milyen tipus hibák vannak. És nem ilyen apró-cseprő dolgok hanem fődarabok. Peugeot, Citroen (Váltó, önindító, később meg turbo) A foswagonnál is futómű és gyujtás probléma. Nem beszélva a Ford dieselekről! 80-100000 Km. után izzító csere. Darabja 60-70000 ft. + munkadíj.
Ezeket a dolgokat mind fórumokban olvastam, vagy szervizes ismerősök mondják. Ha útána nézel megnyugodhatsz a Fiat-nál nincsenek ilyen problémák. A nagy általános leírásokban az áll, hogy Kb. 200000 Km.-g nem kell a Fiat motorba belenyuúni. Ezalól kivétel ha vezérműláncot kell cserélni. De azt más autóba is kell.

Szerintem ne bánd, vagy ne bánjuk meg hogy Linea-t vettünk. A Fiat diesel multijet meg különösen nagyon jó motorok. A Franciák, és a németek csak ugatják a dieselt. A japánok is ezt a motort rakják a kocsiaikba. Miért nem Galt, vagy Nácit?

Hát remélem kicsit megnyugtattalak.
Üdv:Kiskabo
Előzmény: Daty (1631)