mumtaz
2009.01.31
|
|
0 0
4456
|
Ma jól beszívatott a szekér. elmentem Ráckevére, és egy helyen, ahol megálltam térképet nézni, sebességben felengedtem a kuplungot (bárkivel előfordulhat, kivéve az automatát). Motor lefulladás, majd újraindítás próba. Többször akkorát visszadurrant a szívócsőbe, amekkorát még életemben nem hallottam, és nem is akart beindulni. Többszöri próbálkozás után nagyon nehezen és csak padlógázzal beindult, de teljesen elment az alapjárat. Illetve valamennyi maradt, de gyorsan hullámzott és innentől már figyelnem kellett, ha megálltam mondjuk lámpánál, mert néha leállt. Hazaérve felnyitottam a géptetőt és találtam egy lecsúszott, elég vastag vákuumcsövet, ami lecsúszott a fojtószelepházról. Valószínűleg a visszadurrogás lökte le a helyéről. Természetesen azt visszadugva azonnal megjavult, de nyugtalanít, hogy miért nem akart a lefullasztás után beindulni és miért robbant vissza többször is. |
|