imitto27 Creative Commons License 2009.01.27 0 0 1469
Míg a turbó fel nem veszi a fordulatot és nincs nyomás, addig az autó nagyon finoman szólva is lomha. 1800-2000 körül már jó, onnan indul el elég durva átmenettel - "hátba vág" - és szépen húz. Aztán jön a köv. váltás - ha eléggé meghúztad a fülét, és a köv. fokozatot is 1800-2000 fölött kezded, akkor pörög tovább. Ha alá esik, megint megtorpan, míg meg nem lesz a fordulat...

A Lanca Thesis tesztjénél írták azt hiszem a "gumikötéllel boeighez kötve" hasonlatot - gázt adsz, feszül, feszül a kötél majd egyszercsak megindulsz utána... De meg lehet szokni, nekem a GP-nél bejött. Fájdalmasabban érintett, hogy mínusz tizen fokban a munkahelyre vezető 16 km utolsó 3 km-én mozdult meg a hőfokjelző...a hidegen üzemelés meg nem annyira jó. De ez nem mjet betegség, jellemző minden modern dízelre. Cserébe a fogyasztás pazar. Én a T-Jetet nem bántam meg, ad annyival többet (nem csak teljesítményben, konfortban is) amennyivel többet eszik, meg néha kicsit meg is lehet vele őrülni :D Sajnos jelenleg úgy áll a helyzet hogy egy munkahellyel a hitellel épp elbírok, így ha vevőt találok elválnak útjaink, de ha a helyzet időben normalizálódik megmarad a "kicsike"
Előzmény: Daty (1467)