djuice
2009.01.25
|
|
0 0
9017
|
Ha egyre gondolunk, Emuék csináltak több célterületre dolgokat: Vintage modult az analóg dolgoknak, Carnaval modult a latin típusú zenékhez, de volt nagyzenekari hangszerelésre is külön. Így nem rontották el egy minden egyben hangszerrel, mindenki azt vehette amire szüksége volt és ott tényleg a teljes minta memória a célterületnek volt kihasználva, nem furulya meg gitár hangszínekre. De ott a B3 is: színtiszta Hammond mintákkal. Ez jó volt a zenésznek és méginkább a cégnek mert többet eladhatott. :) Az Emu ezek miatt is úttörő volt akkor, meg magát a hangmodul koncepciót is ők hozták be a köztudatba! Az Orbit akkor olyan hiánycikk volt, hogy mikor megjelent, komoly ellátási problémák voltak belőle annyira vitték. És tényleg vaskos grooveok szóltak belőle. Ki volt elégítve mindenki ízlése, nem szűklátás ez szerintem. Az hogy a hammond modellezésük nem a mi igényeinknek megfelelő, abban rejlik hogy ők nem is azt akarták elérni. Gondolom ha egy eredeti hű fedélzetű hangszerre lett volna szükség, azt is megcsinálják de aki ilyet igényelt az úgy is az igazit használta. Magát az orgona hangszint visszaadni így egy ROM-player modulból, v samplerből egy jobb mintával gond nélkül meg lehetett valósítani az univerzalitás feladása nélkül. Pl azért nincs az Emu cuccokban leslie effekt sem, mert megmondták, hogy azt jól lemodellezni egy algoritmussal sokkal nehezebb mint a lassú és gyors mintákat felvenni és utánna egy okos gondolattal csak át kell keverni őket egymásból hangerőben... De nyilván egy sampler nyitottságából adódóan ez "Tube" módra, a saját elképzelésnek is nyitott utat jelentett amint tudjuk. :) |
Előzmény: tehtube (9014)
|
|