>>Megleetősen disszonáns és ráadásul hátrányos is a zsidó-keresztény méricskélés szerintem.
Kinek hátrányos? ;))
mondjuk annak aki azt akarja bizonyítani, hogy a keresztények nagyobb gyűlöletnek vannak kitéve mint vmely. más halmaz
>>Ráadásul nem szerencsés ebben a topicban, hiszen a verbális-nem verbális zsidózás sokkal elterjedtebb inzultus a keresztényeket ért atrocitással összevetve.
Nem csak verbalitás létezik, sőt a verbalitás felszínre törése hatásában kontraproduktív lepkefing.
Valóban nem csak a verbalitás létezik. A mérés határa bárhol meghúzható. De csak akkor ha ezt a határvonalat egyformán mindenkire alkalmazzuk. Zsidókra keresztényekre, ateistákra, muszlimokra, kendermagosokra, melegekre, cigányokra, hitgyülisekre stb.
Ha a verbális megnyilvánulásokat határon kívülinek minősítjük (tehát - feltéve de meg nem engedve - nem gyűlöletmegnyilvánulásnak), akkor fizikai atrocitás érte a melegeket, a kendermagosokat, de nem érte a zsidókat éppúgy mint ahogy a keresztényeket sem. Vagyis ebben a mérésben nincs kereszténygyűlölet ahogy zsidógyűlölet sem.
A tehenes esetben jól tapintható a lényegi vonulat, a fegyelmezetten végrehajtott, nehezen megfogható lejáratásra törekvés.
Már persze csak akkor ha a kiállított 21 ? 34 tehén közül egyedül a Bazilika előttit vizsgálod célzatosnak, a másutt lévőket ignorálod. De erről korábban már említést tettem, mennyivel provokatívabb egy templom előtt az ilyesmi, mint mondjuk egy közösségi ház, vagy polgármesteri hivatal előtt avagy köztéren.
A tehén ügyből, nehezen levezethető az a konklúzió, hogy a kereszténygyűlölet erősebb, mint bármely más csoporté. De lehet hogy nem is ez volt a célod vele.