Boccs, ha személyesen érintett a dolog - nem az üzletedet akarom rongálni....de hidd el, hogy ezzel a nézettel nem állok egyedül.
Hajós körökben is közfelháborodás tárgya az említett (költséges és pusztán csak formális) vizsgálat-sorozat.
És nem off a téma - mert a lakókocsijaink
valós !!! biztonságáról van szó - és itt a "
valós" szón van a hangsúly.
Mert a papír az egy dolog, ugye - azt ki kell fizetni...nade attól biztonságosabb lesz-e a kéró?
Azt mondod "
szakember nézze meg". Ez rendben van. Megnézi. És mit lát egy 20 éves bódé alvázban futó szereléséből?
Mert röntgen-szeme neki sincs...7.500 Ft-ért meg nem hiszem, hogy bárki visszabontaná az egész szerelést.
Egy sima nyomás-próba...oszt annyi. ha nem ereszt...akkor jó. Hogy őszig nem korhad-e majd el valahol? Háááát, jósok nem vagyunk.
A 220 V-os, sima egykörös, egyfázisú hálózatnak meg talán túlzás a sokmilliós szivárgás-vizsgáló műszer.
Hogy őszire melyik hülyén-szerelt vezeték fog majd elkoszolódni az alvázban...hát azt nehéz még 10 milliós műszerrel is előre megállapítani .
Jaaaa, ha már itt tartunk: én, részemről,
lakókocsiban kötelezővé tenném a Fi-relét a bemeneten !!!.
Amiket láttam a kempingben, hogy miket műveltek az árammal - mezitláb, a nedves földön - a fi-relé lenne a minimum, amit előírnék.
Dehát, mint megállapítottuk: a kutyát sem érdekli, hogy meghal-e valaki, vagy sem - a papírok legyenek befizetve és akkor minden OK.
.