Ha melegen nehézkesen indul akkor előtöltés pontos ellenőrzése/beállítása az első lépés. Ha nem segít akkor elkopott a nagynyomású rész, de ne ugorjunk fejest. :o)
Az hogy hidegen is nehezebb, ahhoz izzító gyertya kiszedése melletti ellenőrzés (4sec alatt a hegyének izzania kell VIGYÁZAT égésveszély) javallt, mert így a biztos.
Valamint a tömítések cseréje is sokat javíthat, higy nem tartja a ház a nyomást nélkülük.
Ha meg nem csináltál ilyet, akkor előbb nézd meg mit-hogy kell, ha már te akarod megcsinálni, de jó szerszámok (célszerszámok is) nélkül gányolás lesz.
Nincs semmi titok, de ez egy precíz, nagy tisztaságú szerkezet és egy por is "csodákat" mívelhet sajna.
Amúgy meg én nem alakítanám át mechanikusra, mert nem lesz se fordulatszám mérőd, fogyasztás mérőd.... ez egy végelkeseredési reakció.
Teljesítmény feltornászásához meg csak az adagolóhoz nyúlni butaság.
Sok mindent át kell nézni, leellenőrizni, utána állítani esetleg felujjítani, cserélni.
És ne feledd!
Öreg vasak ezek már, nem jó dolog tovább hegyezni, főleg mert nem tudod hogyan használták előtted, bármikor történhet vele valami és akkor csak megint szaporodik a "szar bmw dízel"-t kiáltók buta tábora!