Hidd el olyan áron tudják árulni a termékeket, amilyen áron akarják. Az is lehet, hogy az új széria mégolcsóbb lesz és az is lehet, hogy jobb minőségű. A hazai használt kínálat árai, egyátalán nem tükrözi a válságot. A visszavett kocsik egy két évig simán parkoltatható a károsúlt további megnyomorítása terhére, uis a költségek és az árkülömbség ugyan úgy behajtható a tulajon. Aki tönkrement a hátralék törlesztése miatt, az új helyzetben fizetőképes lesz, mert a maradvány összeg és a költségek kisebbek lesznek mint a hátralék volt eredetileg. És a kocsit se kell tankolni itt is spórol az illető. Az így kialakúlt új tartozás, új hátraléák vállalható lesz az illető számára. Nincs eladási kényszere a lizingcégnek, mert mindent az adósra tud terhelni. Ezért hiszem, hogy azok a kocsik amit most vettek el, egy év késéssel érkeznek a piacra.
Amit tanácsolnék még, hogyha arra hajtasz, hogy olcsó likvidált kocsit vegyél, akkor mondjál le a konkrét márka és tipus igényedről. Olyan sose lesz, hogy pont azt találod meg egy tönkrement illető elvett kocsiját, ami nelked pont kell.
Ha akcióznak a tipusok és kialakul egy nagyobb áresés az új autóknál, ez a használt autóknál nem fog jelentkezni.
ha használtat veszel, vedd meg a legdrágábbat egy tulajtól és nála alkudj, ne a legolcsóbbat válaszd és ha abból még engednek is akkor jártál a legroszabbúl