Eddig sikerült azt tartanom, hogy minden este lefekvés előtt 1 órát tudok játszani, az elég 1-2 futamra.
Röviden:
Barcelona: Hakki 6. hely, Diniz kiesett. Kezdem azt sejteni, hogy vannak pályák amik nem fekszenek a kocsinak, abszolút nem voltunk versenyképesek.
Monaco: kész lett végre a B-kocsi, 62%-os. Edzés 4. és 8. hely. Itt sem voltunk valami pengék, pár helyet vissza is estünk a rajt után, de követtük nagyjából a mezőny elejét, illetve voltak akik hard1 taktikával próbálkoztak, őket le is hagytuk. Valszeg nekik hála a verseny végére mikor már nem volt hátra boxolás, Mika a 2. helyen találta magát. 3 kör volt hátra, amikor mindkét pilótámnál megjelent a felirat: Driver problem. Először arra gondoltam elfáradtak tán, vagy hogy kiesnek, de szerencsére csak belassultak. Végül Hakki nem bírta tartani Schumachert, de így is 3. lett, Diniz 10.
Szponzoroknak is jót tett a Monacói dobogó.
Vannak új találmányok használatban, de hiába próbálkozott már a szerelők 57%, 2 verseny alatt nem sikerült semmit lopni, én nemtom mennyien védik a cuccost :)