paljoc Creative Commons License 2009.01.01 0 0 28

Hello!

 

Hááát, én csak a 2.0-s benzinesről tudok nyilatkozni, másom nem volt.

Az autó nagyon jó szerintem, tehát mint autót, tudom ajánlani, megbánni nem fogod!/értem ezalatt a feelinget főleg, mindig vigyor az arcon, ha beleülök, körülnézek benne, lemosom stb...szal nem unalmas és hosszú használat után sem válik azzá, nem fogsz fészkelődni egy év múlva, hogy jaj, kéne valami más./

 

A 2.0 20V benzinmotor, most a 170000km után is tökéletes, hangja élmény, jól húz, 200 felett megy. Az olajat ette, kb. 5000km után kellett utántölteni. Természetes mondta a szervíz. Nem az, mondom én, mivel Shell, Agip, Castrol után most végre azt tettem bele amit kell: Selenia 20K. Olajfogyasztás megszűnt.

Mindezek mellett semmi gondom vele! Megvétel után volt egy vezérműszíj csere/+motortartó bak+másik szíj+feszítő,olaj, szűrő stb./ Ez 160000ft volt.

Emellett egy ablakemelő szerkezet/17000/ a két első stabilizátorrúd/15000/ ill. amit az előbb leítram termosztát+lambdaszonda/55000/ volt vele hiba. Más nem.

Fogyasztása kb. 10-12 liter városban, autópályán simán tíz alatt lenne, ha nem lenne Jetbag vagy bringák a tetején mindig! :-)))

 

Ha pesti vagy vidd el budaőrsre a hartmann autóvillamosságos emberhez, nézze meg computerrel meg amúgy is. Döbbenetesen korrektek, a mai világban szinte elképzelhetetlen, hogy van ilyen!

 

Összességében azt szoktam mondani, ha a pápának jó volt, nekem is megfelel! :-))

/a Thesis előtt ez volt a Vatikán "pápaszállító" autója!

 

Ja négy éve, mikor vettem 130000km-rel, a szervíz azt mondta: a hátsó kipufogódobnak max. fél éve van hátra. Mai napig az van rajta és u.úgy néz ki mint akkor! :-)

 

 

Előzmény: sydney_zitbag (26)