Earles Creative Commons License 2008.12.31 0 0 108

Az hogy kinek mit hiszek el vagy mit nem, az egyrészt az én dolgom, másrészt a jogszabályok értelmezése szempontjából lényegtelen. A törvény a lényeg, ami szerint én biztosan nem fogok szólóban motorozni oldalkocsis papírral (és fordítva), mindenk más meg azt csinál amit akar. Egyébként a "másik oldal" szereplői sincsenek mindenben teljesen topon, úgyhogy elképzelhető hogy át lehet csúszni a szűrőn. (De aki erre alapoz az elég merész. Vagy én vagyok túl beszari.) Ez igaz rendőrre, NKH-sra, ocsmányirodásra, mindenkire. Gyorshajtás, záróvonal, gyerekülés, az ilyesmi egyértelmű. De ha jön a napi rutintól eltérő feladat, akkor meg sok esetben vakaróznak. És ha nem biztos a dolgában, akkor két varia van: vagy magabiztosság látszatát megőrzendő továbbenged és te is boldog vagy hogy minden oké (pedig nem), vagy intézkedik tovább. Vagy jól vagy rosszul. Én személy szerint OT-s rendszámmal használok egy 45 éves tűzoltóautót, és személyesen tapasztaltam hogy közúti ellenőrzés során egyszerűen nem tudnak vele mit kezdeni. Hogy is van most ezen kék villogó, stb. Magyarázkodhatok, jobb esetben megértik, de volt már rá példa, hogy NKH-s megállított, szembesült a nem szokványos helyzettel, telefonálgatott a feletteseknek, senki sem tudott semmit, rendőr is be lett vonva hamar, aztán az össznépi kupaktanács végeztével közölték, hogy jegyzőkönyveznek és feljelentés lesz a dologból. Ezek után irány a megyei igazgatóság, elmegyaráztam a gondom a vezetőnek, és érdekes módon nem lettem megbűntetve. Szóval ennyit a terepen dolgozók felkészültségéről, és ezt nem azért írom mert meg akarok bántani valakit vagy rendőr és egyéb hatóságellenes lennék, csak a tapasztalatom ezt mutatja.

Előzmény: motorkami (107)