xplod
2008.12.31
|
|
0 0
140
|
Nos amiről irsz azt ugy hivják pompázs jelenség.Álltalában 2-3 tengelyes hajtóműveknél jelentkezik,amikoris az egyik tengely lemarad a forgástol,nincsennek összhangban,ilyenkor sok levegő áramlik ekkor nyitnak ki a kompresszor után a pompázs szelepek ami elengedi a nyomást,ezzel egyetemben a computer megváltoztatja az állo lapátsor lapát geometriáját igy mégkevesebb levegő jut be.
Az állo lapátsort cnc gépen készitették sajnos megkellett vennem mert nem volt rajz ,semmit nem tudtam rola hányfokos szögben kell marni ezeket .Merthogy nem mindegy a leáramlás miatt(mostmár tudom megvan a rajz).A turbina és a hátso lapátsort vettem prec öntéssel készültek 13 féle ötvözetet tartalmaz.Sajnos a turbina kereket nem tudod legyártani mert baromi kemény anyag amit csak öntéssel lehet előállitani. Egy ilyen kis turbina ujjonan 1000 euronál kezd és 3000 körül áll meg.Használtat lehet venni 300-felfelé de nem tudod hogy mennyit használták....stb leejtették e a turbinalapátot stb!Nekem kb 500 euroba lesz és nem használt.Tehet joval olcsobban kilehet hozni.Nem mondom hogy nem voltak gondok a megmukálással (főleg a tuurbina lapát) nem lehetett megfurni.Kemény fém lapkás furo meg se karcolta (vidia).
Mivel az égötér tele van furatokka igy annak a külső palást felületén áramlik be a levegő és hátul lép ki igy van elszigetelve az első kompresszor kerék a hátsotol.szerintem olyan februárban max márc készvan.
Ebből a könyvecskéből sok infot tudtam meg ,hány fokban vannak döntve a lapátok...stbElőtte is sok info gyüjtöttem össze de volt amit nem találtam meg a neten.BUÉK |
Előzmény: xantia99 (138)
|
|