xantia99 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 138
Nagygépeknél ahol az utolso kompresszorfokozat után a nyomás akár 15 bar is lehet ez a jelenség akár leálláshoz is vezethet.Mivel gázelvételkor a hajtomü még magas fordulatszámon pörög, nagyok a nyomások is.Ha az üzemanyagnyomás a tüztér nyomása alá esik megszünik a befecskendezés és a gép leáll.Nálam-nálad illen veszély nemigen fenyeget mert itt a tüztérnyomás maxi 3 bar körül lehet,a befecskendezési nyomás pedig alapjáraton(0,3 bar) 4 bar körül van maxigázon 20 bar.Az igaz hogy kis nyomáson nem tökéletes a porlasztás de ezért csináltam a párologtatót. Láttam lejjebb a diffuzort a kompresszoral egyberakva,lehet kérdezni hogy te csináltad vagy vetted? Hogyé adták? És a turbina?
Előzmény: xplod (137)