xplod Creative Commons License 2008.12.31 0 0 136

Nos ,ha a fordulatszámot csökkented  kevesebb mennyiséget szállit  és valóban kissebb a nyomásod.De ha állandó fordulatszámot tartod ,nem változtatod és egy csappal   vezérled az átfolyást  akkor kis mennyiséget tudsz előállitani ugyan akkora nyomással!Tehát nem veszted el az üzemanyag nyomását, de kevesebb jut az égőtérbe ugyan akkora  nyomással!A nyomás megmarad ,de a mennyiséged csökken!

A csapágy hütése saját üzemanyagbol egy sima rézcsövön keresztül történik.Hátul távozik ,elég a kis mennyiségű kenőolaj.A fő kerozin vezetékből ágazik le egy vékony cső0,5-0,8 mm átmérőjű cső ,ezen keresztül jön a kerozin ami  keverve van A1 jet olajjal.

A nagy gázturbináknál szintén elfolyik ,elég  a kenőolaj amit rendszerese potolna a hajtóműbe.Ezeknél a hajtóműveknél 2-3 tengely van egyben.Itt 2 oldalrol nyomás alá helyezik atengelyeket nagynyomású levegővel ,ez tartja belül az olajat.

Előzmény: xantia99 (133)