Egy kis beszámoló:
Sauber, 1. év, Osztrák futam után:
A bajnokságban a 6. a csapat 6 ponttal (6 csapat szerzett eddig pontot), Alesi és Herbert testvériesen osztoznak rajtuk. A Jordan sajnos nem fogható, még a Benettont is verik pontszámban.
Hiányzik a régi tudásom, így sokat bénázok.
Ausztria volt az egyetlen futam, ahol nagyon betaláltam a taktikával, Herbert be is ért 5.-nek. Általában különböző taktikával mennek a fiúk, gyűjtöm az adatokat a jövőre, így sokszor kibabráltam magammal, Hard gumival, meg gyorsan elkopó soft 2 cserével.
Általánosságban azt látom, hogy a soft 3 a nyerő, mert az A1 Ringen is hiába volt soft-soft, Herbert 3 cserén 6 tizeddel jobb legjobb kört ment a 2 cserés Alesinél, pedig üres tankon elvileg egyformát is mehettek volna. Jól el is verte.
A Monacói rajt-cirkusz azóta mégegyszer megvolt, kezdem azt sejteni, hogy rossz a versenyzők beállítása a rajthoz.
Versenyen kívüli dolgok: a kocsin már 2-őt fejlesztettünk, a C verzió már 57%-os, majdnem egy pole is sikerült vele, de itt meg is álltam, mert a következő csak a 15. versenyre lett volna meg, és nagyon megy a pénz így is.
A Ferrari bejelentett egy 1-es automata váltót, a következő futamra elloptuk tőlük :)
Szerencsére a mérnököm le bírta másolni, így kettőnknek van segítsége.
Csapatszponzor ugyan nem lesz, de a 6 maradék talán összejön, ha el nem kiabálom, és a Ferrari motor is ingyen lesz, meg a benzin-gumi párosból is csak az egyikért kell perkálni évi 400.000-et, szóval remélhetőleg több pénz lesz.
Jövő évi pilóták Diniz (alap), és sikerült az általa hozott pénzt (meg még egy kicsit) Hakkinennek odaadni.
15 % részvényt adtam el eddig, sajna gyárfejlesztésre nem futja, idén már próbálok spórolni.